Про справляння рентної плати у І кварталі 2015 року

Державна податкова інспекція у м. Полтаві повідомляє, що Законом України від 28 грудня 2014 року №71-VIII внесено зміни до Податкового кодексу України, якими окремі платежі трансформовано у рентну плату.

Зокрема, Законом визначено, що базовий податковий (звітний) період для рентної плати дорівнює календарному кварталу.

Станом на 06.05.2015 року нова форма податкової декларації з Плати не затверджена. До затвердження нової форми податкової декларації платникам рентної плати залежно від об’єкта оподаткування рекомендовано звітуватися за формами, затвердженими наказами ДПА України від 24.12.2010 року №1011 та від 24.12.2010 року №1018, а також наказами Miністерства фiнансiв України від 17.09.2012 року №1000, від 21.12.2012 року №1403 та від 21.12.2012 року №1404.

Звертаємо увагу, що форми №1011 та №1018 передбачають базовий податковий (звітний) період – календарний місяць. У зв’язку з цим до затвердження нової форми податкової декларації з рентної плати рекомендуємо платникам подати розрахунки за діючими формами №1011 та №1018 із зазначенням в рядку 1 „податковий період” цифру „3”, що буде означати подання розрахунків за І квартал 2015 року із граничним строком подання 12 травня 2015 року.

Граничним строком сплати та датою проведення нарахування до інтегрованих карток платників для таких розрахунків є 20 травня 2015 року.

Відділ комунікацій Державної податкової інспекції у м. Полтаві

матеріал підготував/ла: Дмитро Кравченко

Читайте нас у Telegram

Приєднатися
Поділитись новиною:

Схожі новини: